Opisywaliśmy dość szczegółowo bonusy od depozytu i bonusy bez depozytu. Najczęściej te promocje można spotkać przy okazji oferty powitalnej bukmacherów. Z reguły są one dość ciekawe jeśli chodzi o same ich kwoty, ale już zdecydowanie mniej, jeśli chodzi o ostateczną łatwość ich zamienienia w realne (niebonusowe) pieniądze. Co prawda kody promocyjne nie zmienią tego drugiego czynnika, ale już wysokość bonusów można zwiększyć używając specjalnych haseł.

Po pierwsze trzeba wiedzieć gdzie szukać kodów promocyjnych. Nie jest to najtrudniejsze zadanie. Pierwsze swoje kroki gracze powinni skierować na strony bukmacherów w mediach społecznościowych. Na Facebook’u, Instagramie czy na Twiterze bukmacherzy bardzo często umieszczają tego typu informacje i chętnie dzielą się ze swoimi graczami kodami promocyjnymi.

Inny sposób na to, żeby odnaleźć kody promocyjne firm bukmacherskich, to specjalne portale internetowe, które publikują informację o niemal wszystkich dostępnych na terenie Polski promocjach.

wieksze bonusy

Klienci stacjonarnych punktów mogą znaleźć informacje o bonusach na ulotkach, które można pobrać w lokalach bukmacherskich.

Jest jeszcze jeden sposób. Kody promocyjne publikowane są na portalach związanych z obstawianiem zakładów bukmacherskich, które współpracują z firmami bukmacherskimi.

Co zrobić z otrzymanym kodem? To prosta sprawa. Tak jak mówiliśmy, kod promocyjny zwykle dotyczy oferty powitalnej bukmachera, więc należy go użyć w trakcie rejestracji konta na portalu bukmachera. W formularzu rejestracyjnym jest specjalne miejsce, w którym trzeba wpisać kod. Jeśli korzystamy ze specjalnego linku, który odsyła gracza do formularza rejestracyjnego z kodem promocyjnym, to bardzo często ten kod jest już wpisany automatycznie.

Kod promocyjny nie sprawi jednak, że gracz będzie miał szansę na wielkie kokosy. Z reguły kod promocyjny podwyższa otrzymany bonus o około dziesięć procent. Dla graczy, którzy i tak nie chcą wykorzystywać pełnych możliwości np. bonusu od depozytu, wpłacając na konto bukmachera środki sporo poniżej górnych widełek, to może się okazać, że kod promocyjny nie będzie szczególnie atrakcyjny.

Zdecydowanie lepiej wygląda sytuacja np. z kodami promocyjnymi przy bonusie bez depozytu. Bukmacherzy i tak „dają” niewiele, więc nawet 5 zł więcej czyni kod promocyjny atrakcyjnym.