Programy lojalnościowe znane są od lat i spotykamy je na każdym kroku. Karta do jednej sieci spożywczej, do kolejnej, jedna stacja benzynowa, druga, dziesiątki sklepów odzieżowych. Od programów lojalnościowych, które mają dać klientowi profit tylko dlatego, że robi zakupy w jednej sieci, po prostu nie da się odpędzić. Konia z rzędem temu, kto nosi te wszystkie karty i rzeczywiście na bieżąco z nich korzysta.

Oczywiście program lojalnościowy programowi lojalnościowemu nierówny i są też takie, które mogą być interesujące i rzeczywiście długofalowo przynosić ich uczestnikom zysk. Programy lojalnościowe w świecie bukmacherskim nie są normą, ale oczywiście co najmniej kilka firm wśród legalnie działających w Polsce, wprowadziło swoje programy lojalnościowe.

Na czym one polegają? Najczęściej każdy program lojalnościowy jest uzależniony od tego ile zakładów obstawia gracz i za jaką stawkę. Na tej podstawie bukmacher - zgodnie z regulaminem promocji - wylicza liczbę uzyskanych punktów. I dalej jest już klasycznie, czyli za zgromadzone punkty można odbierać nagrody.

programy lojalnosciowe

Bukmacherzy najchętniej oferują aktywnym graczom bonus w postaci darmowych zakładów. Jednak trzeba pamiętać, że liczba złożonych zakładów bukmacherskich musi być z reguły dość wysoka, żeby uzyskać choćby 10 zł w ramach darmowego zakładu. Oczywiście taki darmowy zakład lub inny bonus otrzymany od bukmachera należy obrócić według ogólnych zasad promocji, który ustala każdy bukmacher.

Inne nagrody? Mogą to byćbonusowe kursy (czyli nieco podwyższone względem podstawowych) czy po prostu nagrody rzeczowe. Bukmacherzy, którzy sponsorują imprezy sportowe, często oferują np. promocje na bilety na te wydarzenia czy gadżety - zarówno swojej marki jak i klubów, których są sponsorami.

Jak dołączyć do programu lojalnościowego? To nic trudnego. Bardzo często bukmacherzy internetowi już przy rejestracji pytają o chęć uczestnictwa w programie, ale też można dołączyć do niego niemal w każdej chwili po wypełnieniu krótkiego formularza. Gracze mogą też dołączyć do programu lojalnościowego w lokalach bukmacherskich. Tam dodatkowo otrzymają kartę lojalnościową, którą najczęściej mogą później powiązać z kontem internetowym u tego bukmachera – o ile zamierzają zawierać zakłady bukmacherskie również w internecie i chcą, żeby i te kupony były zaliczane do programu lojalnościowego.


Niektórzy bukmacherzy przewidują także możliwość posiadania „VIP konta”. Bardzo często o możliwości uczestnictwa w takim programie decyduje sam bukmacher na podstawie ilości i wysokości zawieranych zakładów. Co otrzymują posiadacze kont VIP? Jeszcze lepsze kursy, indywidualną obsługę konsultanta, a nawet zaproszenia na imprezy sponsorowane przez bukmachera.